Klub Diana články o hubnutí, účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy

Skupinové hubnutí

Internetové hubnutí

Cvičení

Fit Bodystyling

Pilates

Zum Light

Power jóga

Psychologická poradna

Jak se stát lektorkou

Články

BMI

Kontakt

PhDr. Zdeňka Sládečková

MUDr. Petr Sládeček

 
Klub Diana účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy
Klub Diana
články o hubnutí
 
Klub Diana - články o hubnutí

Články o hubnutí.
Boj s kilogramy v klubu Diana!

 

Boj s kilogramy prohrává v tuto chvíli mnoho dalších lidí. Lékaři mluví o celosvětové pandemii obezity a bijí na poplach zejména kvůli zdravotním následkům.

Kilogramy mohou ničit i lidské vztahy, rodinu dětem, životní pohodu a štěstí. I když to vypadá povrchně, je nutné přijmout fakt, že je jakási nepsaná norma, ve které jsme se svou hmotností pro své okolí i partnery přijatelní.

Přečtěte si více o těchto problémech - Přehled článků.

 

Klub Diana - PhDr. Zdeňka Sládečková

Rychlokurz hubnutí 5. díl

 

„Ušijte si s naší pomocí svou dietu na míru“ jako dobré šaty, které chcete nosit. Naším cílem totiž není, abyste nějakou dietu „ drželi“ a čekali, až ji budete moci „ pustit“. Hledejte a vylepšujte svůj jídelníček s tím, že po ukončení redukční fáze v něm z velké většiny musíte natrvalo zůstat pro udržení úbytku. Vyhnete se tak opětovnému ztloustnutí, tzv. jojo efektu.

 

Tučňák je od slova tučné

Odmítněte mít cokoli společného s oleji, tuky, máslem a všemi potravinami, které obsahují. Hlídejte si je jako nepřátele.Pokud sáhnete např.po másle, sáhněte rovnou druhou rukou na své břicho, zadek, stehna, abyste věděli, kam se máslo „uskladní“ když ho sníte. Ještě názornější by bylo, kdybychom si lehli a pokladli své bříško vším, čím ho chceme „ vypolstrovat“. Zvažte, zda chcete být v budoucnu „ tučňák“ nebo raději „ pažitka“ a pak odstrčte vše, co vám k cíli nepomůže.

 

Nebuďte cukroušek

Označte vše sladké, džusy, bábovky, bonbony i šlehačkové dorty a možná i přeslazené chování vašich podřízených za nástrahy, které vám ztěžují život, berou sílu, zdraví i radost z něj. Rozhodněte se tomu všemu postavit a zvítězit tím, že si budete dělat jen to, co vám bude prospívat. Čím více odlehčíte stravu od sladkostí, tím lehčeji se budete pohybovat, cítit.

 

Chraňte si při hubnutí zdraví

Je nutno po pravdě říci, že i když je čas zralých plodů přírody, plných vitamínů, leckdy nemáme čas zkonzumovat dostatečné množství zeleniny a ovoce, S tím, kolik vitamínů, minerálů a stopových prvků je v další naší potravě si nemůžeme být jisti. Abychom zjistili, že jde o plnohodnotné stravování, museli bychom mít laboratorní rozbory zakoupených potravin a pokrmů. To je samozřejmě nereálné.
Proto vám doporučujeme v období podzimních plískanic a zvýšeného výskytu virových onemocnění, abyste si svou obranyschopnost chránili a posilovali právě teď, kdy jíte zredukované množství jídla, redukční dietu. Opatřete si v lékárně nějaký multivitamínový preparát a začněte ho již nyní pravidelně užívat. Budete mít tak jistotu, že váš organismus nebude postrádat to co je pro dobrou imunitu důležité.
Pakliže vypukne chřipková epidemie ve vašem okolí, velmi vám doporučujeme přibrat ještě pravidelné užívání Celaskonu 1000 mg denně, nejlépe v rozpustné formě. I ten výrazně posiluje obranyschopnost.

 

Nebojte se hladu, odstraňujte ho

Po nastolení redukčního systému je odezva organismu různá. Často je hubnutí bez výraznějších problémů, což bychom vám rozhodně přáli. Můžete však patřit do skupiny hubnoucích, jejichž organismus je velmi citlivý na zredukovanou dávku potravy. Alarmuje pak výraznými pocity hladu na poplach. Hlad je vhodné snižovat cestou rozložení jídla na více porcí. Někdy to vypadá, že je nutno něčím chlácholit žaludek každou chvíli. Používejte k tomu jako nejvýhodnější „ ucpávku“ především zeleninu. S tou opravdu nehrozí předávkování a ztloustnutí.
Občas se však ani touto metodou nedá utišit. V takovém případě doporučujeme vyzkoušet kvalitní léky, které úporné přetrvávající pocity hladu ztlumí, např.Meridii. S tímto medikamentem jsou ty nejlepší zkušenosti i v situacích, kdy se hubnutí po nějaké době při nastaveném redukčním jídelníčku zastavuje, ale dotyčný jedinec chce s hubnutím ještě pokračovat. Informace o vhodné medikaci, Meridii i dalších aspektech při hubnutí naleznete na www.klubdiana.cz nebo na Redukční lince 296 180 024.

 

Sebechvála při hubnutí posiluje

Pokud se ocitnete tváří v tvář významně nevhodnému, lákavému pokrmu, obloženému chlebíčku či rakvičce se šlehačkou, a podaří se vám ho nesníst, vítězíte nad sebou i jídlem. Vláda věcí vašich se navrací do vašich rukou. Važte si sebe i za malá vítězství, je to dlouhá bitva.
Za každá zhublá dvě kila si naplánujte nějakou malou odměnu. Kupte si tričko o číslo menší, do kterého jste se předtím nevešli, zajděte ke kadeřníkovi, ať je efekt ještě lepší.
Nečekejte, až vás pochválí okolí. Že hubnete, obvykle totiž pozná až po 5-7 kilech. Hubněte pro sebe, pro svou radost a dobrý pocit.

 

Odborná pomoc je navigace i ulehčení

Již v minulém dílu jsme doporučovali všem, kdož by chtěli mít jistotu, že na to jdou správně nebo si chtějí ulehčit hledání pro ně vhodného jídelníčku, aby vyzkoušeli internetové hubnutí. Nespornou výhodou všech internetových forem hubnutí je, že nejste vázáni přesným časem ani místem a přes svůj notebook získáte tu pravou radu a pomoc. Prohlédněte si popis postupu internetového či korespondenčního kurzu na www.klub-diana.cz.

 

Využijte k hubnutí přicházející plesovou sezónu

Plesejte, tančete a vykrucujte se, vždyť tohle je jedna z nejméně násilných cest, jak kila vypotit. I když zrovna nejste mistři valčíku, držte se na parketu co nejdéle. Je to výhodnější než na stoličce u baru. Letos sice „frčí“ salsa a jiné tance, ale i jakýkoli jiný pohyb po parketu je báječnou cestou, jak „setřásat kila“ s dobrou náladou.

 

Na toulkách podzimní přírodou

Podzimní výlety do překrásné přírody jsou také velkou šancí jak zhubnout. Zvýšení tepové frekvence již po 45 minutách zajistí 48 hodin intenzivnějšího odbourávání tuku z buněk. Jděte proto v co nejsvižnějším tempu, ale tak, abyste nelapali po dechu. Ke spalování tuku totiž tělo potřebuje podobně jako oheň v kamnech neustálý přísun kyslíku! Dýchejte při pěší turistice v lese či na stezkách zhluboka ozon prosycený kyslíkem.

Nordic walking je správná volba! Jděte do toho, odvážní s nadváhou, a hubněte rychlou chůzí se specielními turistickými holemi. Nejde o to, abyste se „podpírali“, ale odlehčili přesunem těžiště přetíženému kloubně kosternímu systému a snáze tak také udrželi rychlé tempo. Vezměte hole na kila!

Cykloturistika je též pohodový způsob spalování nadbytečného tuku. Jen připomínáme, že je dobré si s sebou vzít láhev čaje nebo dobré vody, abyste v cíli nehasili žízeň pivem. Šlápněte do pedálů a další kila jsou pryč! Držíme palce.

 

Autor: PhDr. Zdeňka Sládečková
Přečteno: 8 090x

Přehled článků

 

Chci si udržet manžela      (přečteno: 60 996x)
Jak řešit noční přejídání      (přečteno: 5 600x)
O otcovském ledovém srdci      (přečteno: 5 404x)
O ohýbání stromku, dokud je ještě mladý      (přečteno: 4 581x)
„Ta tlustá Bára má všechno!“      (přečteno: 5 111x)
Jak se zbavit závislosti na čokoládě?      (přečteno: 5 146x)
Jak bojovat se žravou depresí?      (přečteno: 2 764x)
Jak hubnout se slabou vůlí?      (přečteno: 6 353x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 9 841x)
Máte dostatečnou vůli zhubnout?      (přečteno: 8 181x)
Rychlokurz hubnutí 1. díl      (přečteno: 14 973x)
Rychlokurz hubnutí 2. díl      (přečteno: 10 200x)
Rychlokurz hubnutí 3. díl      (přečteno: 9 082x)
Rychlokurz hubnutí 4. díl      (přečteno: 9 518x)
Rychlokurz hubnutí 5. díl      (přečteno: 8 090x)
Rychlokurz hubnutí 6. díl      (přečteno: 10 176x)
Vysoká škola sebevědomí      (přečteno: 7 208x)
Hodíme se k sobě, miláčku?      (přečteno: 7 110x)
Dokážete sama zhubnout?      (přečteno: 8 760x)
Zdravá strava jako posedlost      (přečteno: 7 265x)
Dieta a úzkost      (přečteno: 8 260x)
Vánoce – postrach nebo posila diety?      (přečteno: 4 726x)
Situace, ve kterých se tloustne      (přečteno: 6 055x)
Obezita jako psychická obrana      (přečteno: 5 132x)
DIETA A TEMPERAMENT      (přečteno: 5 405x)
DIETA A STRES      (přečteno: 5 672x)
Kouzelná dětská snídaně      (přečteno: 7 591x)
Teď zhubněte doopravdy!      (přečteno: 10 692x)
Novoroční týdenní dieta na hubnutí      (přečteno: 6 014x)
Tipy, jak zastavit útoky hladu      (přečteno: 6 335x)
Znáte nejúčinnější formy hubnutí?      (přečteno: 5 939x)
Kdy začít s dietou?      (přečteno: 4 400x)
Proč nejsem víc sebevědomá?      (přečteno: 5 054x)
DIETA A DEPRESE      (přečteno: 6 210x)
Zažeňte podzimní depresi!      (přečteno: 5 018x)
Tátovi jsem se nelíbila      (přečteno: 4 260x)
Máma trpí uklízecí mánií      (přečteno: 5 547x)
Léky na hubnutí      (přečteno: 6 202x)
Desatero zdravého hubnutí      (přečteno: 8 337x)
KILA NAVÍC V MILOVÁNÍ NEVADÍ      (přečteno: 4 334x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 4 566x)
DIETA A IQ      (přečteno: 5 510x)

 

 

nahoru