Klub Diana články o hubnutí, účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy

Skupinové hubnutí

Internetové hubnutí

Cvičení

Fit Bodystyling

Pilates

Zum Light

Power jóga

Psychologická poradna

Jak se stát lektorkou

Články

BMI

Kontakt

PhDr. Zdeňka Sládečková

MUDr. Petr Sládeček

 
Klub Diana účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy
Klub Diana
články o hubnutí
 
Klub Diana - články o hubnutí

Články o hubnutí.
Boj s kilogramy v klubu Diana!

 

Boj s kilogramy prohrává v tuto chvíli mnoho dalších lidí. Lékaři mluví o celosvětové pandemii obezity a bijí na poplach zejména kvůli zdravotním následkům.

Kilogramy mohou ničit i lidské vztahy, rodinu dětem, životní pohodu a štěstí. I když to vypadá povrchně, je nutné přijmout fakt, že je jakási nepsaná norma, ve které jsme se svou hmotností pro své okolí i partnery přijatelní.

Přečtěte si více o těchto problémech - Přehled článků.

 

Klub Diana - PhDr. Zdeňka Sládečková

Teď zhubněte doopravdy!

 

Také vás po dnech hodování tíží kila navíc? Novoroční sen, předsevzetí zhubnout si tentokrát nenechte proklouznout pod prsty. Teď s námi zhubněte doopravdy! „Nezvykejte si na nové faldy, nenechte se ovládat komplexy z nich.“ - radí právě na Nový rok době zkušená odbornice a vůdce v hubnutí, dr. Zdeňka Sládečková z redukčního Klubu Diana. Mobilizujte své znalosti, vůli i vztek na ně a vyhlaste jim válku! “Bez bojovné nálady a pořádného naštvání na ta protivná kila to nejde!“ – tvrdí dr.Sládečková. Chcete se těch tučných třaslavých a měkkých nánosů zbavit? Jak? Jednoduše podle následujícího postupu a diety!!!

 

Co dělat:

1) Vyhlašte sádlu válku! - Jediná bitva nepomůže, naplánujte „delší křížovou válku proti nenáviděnému sádlu“! Poctivě si přiznejte, v čem jsou vaše slabiny a slabosti. Rozhodněte se dát si na ně pozor a nenechat se jimi dál ovládat. Uvědomte si své síly a přednosti – třeba své znalosti o správné strategii hubnutí.


2) Utvořte plán hubnutí! – Plánujte systematicky dopředu každý krok, vytrvale ošetřujte jídelníček, cvičení či sportování, malou odměnu za každé kilo dole atd. Nenechte se odradit přechodnými neúspěchy.

3) Napravte dietní chyby!– např. příliš mnoho obsahu tuku či cukru, vysoký glykemický index, příliš málo bílkovin, vitamínů atd. Přátelskou pomoc při analýze jídelníčku najdete např. v Klubu Diana ( www. klubdiana.cz), v klubu Merrylinka ( www. merrylinka.cz) a dalších odborně vedených sdruženích. Pokud si nejste jisti, poraďte se s odborníky.

4) Pijte, pijte, popíjejte! – alespoň 2 litry nesladkých a nealkoholických tekutin. Nejlépe nebublinkovou vodu nebo čaj. Platí heslo „ Co krok, to žbluňk!“

5) Hejbejte se! - Budete-li dodržovat redukovaný jídelníček a přitom obden alespoň 40 minut cvičit, půjde hubnutí dvakrát rychleji. Můžete v tom případě víc jíst a přitom budete stejně hubnout.

 

Co nedělat:

a) Přestaňte říkat „ mně to nejde“ - Takhle vás budou kila jen víc a víc přemáhat. Pokud to vzdáváte předem, nepomůže ani“svěcená“. Místo toho si opakujte „ Musí to jít!“.

b) Přestaňte si lhát! - Pokud tloustnete nebo nehubnete, jíte zkrátka víc, než je potřeba. Přiznejte si to otevřeně a hned budete vědět , co napravit. Uberte. Nevíte – li, jak do toho, začněte naší dietou. Ta je jen pomocníkem na startu. Nedržte ji déle než týden, pak je třeba udělat úpravy, aby vám vaše dieta „dobře padla“.

c) Neblázněte s hladovkou! - Je to neúčinná cesta, zdraví nebezpečná. Většina dosaženého úbytku je stejně pouze dočasná ztráta vody, nikoli tuku. Hladovkou přímo učíte váš organismus, jak ještě lépe chránit tělesné zásoby tuku. Proto jsou další pokusy o hubnutí mnohem obtížnější, tělo se naučí intenzivně bránit svůj, byť nepotřebný, záchranný systém.

d) Nejezte jednostranně! - Živiny obsažené v potravě jsou nutné. Jejich nedostatečný přísun způsobený příliš velkým omezením má za následek dvě reakce. Snižuje schopnost těla uhájit zdraví, tedy obranyschopnost vůči infekcím. Jezte minimálně 0,60 zeleniny denně.

e) Hubněte hrdě! Máte-li v hubnutí slabou vůli, přiznejte si to. Nejste tím výjimeční, ale naprosto normální. Jídlo je těžké odstrkovat od sebe, když je tak dobré, chutné, příjemné. Proto je velice silný protivník a je třeba mu čelit silou ještě větší.

6) Běžte se posílit - a poradit do podpůrných redukčních klubů. Zkušeným „vojevůdcem„ je klub Diana. Zde se bitva s kily neprohrává. Jděte se poradit a posílit, navštivte bezplatné poradny, které pořádá právě teď. Spojte své síly se silami jiných, stejně se snažících jedinců i se silami odborníků na hubnutí. Takovýto boj bude dlouhodobě vítězný.

 

Autor: PhDr. Zdeňka Sládečková
Přečteno: 10 692x

Přehled článků

 

Chci si udržet manžela      (přečteno: 60 995x)
Jak řešit noční přejídání      (přečteno: 5 599x)
O otcovském ledovém srdci      (přečteno: 5 404x)
O ohýbání stromku, dokud je ještě mladý      (přečteno: 4 581x)
„Ta tlustá Bára má všechno!“      (přečteno: 5 111x)
Jak se zbavit závislosti na čokoládě?      (přečteno: 5 145x)
Jak bojovat se žravou depresí?      (přečteno: 2 763x)
Jak hubnout se slabou vůlí?      (přečteno: 6 352x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 9 841x)
Máte dostatečnou vůli zhubnout?      (přečteno: 8 181x)
Rychlokurz hubnutí 1. díl      (přečteno: 14 973x)
Rychlokurz hubnutí 2. díl      (přečteno: 10 200x)
Rychlokurz hubnutí 3. díl      (přečteno: 9 081x)
Rychlokurz hubnutí 4. díl      (přečteno: 9 518x)
Rychlokurz hubnutí 5. díl      (přečteno: 8 089x)
Rychlokurz hubnutí 6. díl      (přečteno: 10 175x)
Vysoká škola sebevědomí      (přečteno: 7 208x)
Hodíme se k sobě, miláčku?      (přečteno: 7 109x)
Dokážete sama zhubnout?      (přečteno: 8 760x)
Zdravá strava jako posedlost      (přečteno: 7 265x)
Dieta a úzkost      (přečteno: 8 260x)
Vánoce – postrach nebo posila diety?      (přečteno: 4 726x)
Situace, ve kterých se tloustne      (přečteno: 6 055x)
Obezita jako psychická obrana      (přečteno: 5 131x)
DIETA A TEMPERAMENT      (přečteno: 5 405x)
DIETA A STRES      (přečteno: 5 672x)
Kouzelná dětská snídaně      (přečteno: 7 591x)
Teď zhubněte doopravdy!      (přečteno: 10 692x)
Novoroční týdenní dieta na hubnutí      (přečteno: 6 013x)
Tipy, jak zastavit útoky hladu      (přečteno: 6 334x)
Znáte nejúčinnější formy hubnutí?      (přečteno: 5 938x)
Kdy začít s dietou?      (přečteno: 4 400x)
Proč nejsem víc sebevědomá?      (přečteno: 5 053x)
DIETA A DEPRESE      (přečteno: 6 209x)
Zažeňte podzimní depresi!      (přečteno: 5 017x)
Tátovi jsem se nelíbila      (přečteno: 4 260x)
Máma trpí uklízecí mánií      (přečteno: 5 547x)
Léky na hubnutí      (přečteno: 6 201x)
Desatero zdravého hubnutí      (přečteno: 8 336x)
KILA NAVÍC V MILOVÁNÍ NEVADÍ      (přečteno: 4 333x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 4 566x)
DIETA A IQ      (přečteno: 5 510x)

 

 

nahoru